lifeofemma.blogg.se

Då har man skaffat blogg då!

Kategori: Allmänt

Efter mycket om och men så valde jag att starta en blogg. Jag har alltid haft uppfattningen om att det bara är små fjortisar som bloggar för å lägga ut egobilder på sig själva eller lägga ut en bild på sin nya tröja eller skor. Efter att ha sett nu ett tag att det faktiskt finns en hel del vettiga bloggar där ute så valde jag till slut att försöka mig på detta jag med. Kommer mest blogga om träningen som är ett stort intresse för mig, men även lägga ut lite goda recept på hälsosamma och "smala" gottigheter. Sen blir det en hel del allmänt dravvel oxå skulle jag tro ;) Får se om detta slutar med en flipp eller flopp! Ska försöka hålla den så intressant det går, vettigt som urspårat :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Välkommen hit :)

    2012-10-12 | 18:37:13

Kommentera inlägget här: